کامیار میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این میزان شامل  ۸۵ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، ۱۷۰ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۹ قانون بودجه است.

وی افزود: در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات اختصاص یافته در بخش های مختلف عمرانی، آموزشی، خدماتی، رفاهی و کشاورزی به مدیران ابلاغ شد تا با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شود.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل و اجرای پروژه های مختلف در بخش های کشاورزی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی، راهداری، عمران شهری، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، شهرداری ها و دامپزشکی است.

میرزایی یادآور شد: سروآباد شهرستانی محروم و کمتر توسعه یافته است که دولت تمام توان و تلاش خود را برای رفع محرومیت و توسعه و پیشرفت این شهرستان بکار بسته است.

وی افزود: بیشترین مشکلات مهم شهرستان در بخش راه سازی، تامین آب شرب و کشاورزی، اشتغال و درآمد پایدار برای روستائیان است که تلاش می شود در این بخش ها مشکلات با استفاده از اعتبارات دولتی کاهش یابد.

شهرستان سروآباد با جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری مرکز سنندج استان کردستان واقع شده است.

۷۳۵۴ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.