بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جمشید اسدی اظهار داشت: سال گذشتە کمک های خوبی بە شهرداری های  استان کردستان انجام شد و انتظار داریم با توجە بە میزان نیازمندی ها، کمک ها همچنان تداوم داشتە باشد.

وی با تاکید بر شهرداری ها و دهیاری های استان کردستان و با اشاره بە کاهش مشکلات و تداوم اقدامات عمرانی در سطح شهرها گفت: شهرداری های استان کردستان ۵۰ میلیارد تومان حقوق معوق دارند کە رقم قابل توجهی بە شمار می رود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان دو بار سفر معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و شوراهای کشور بە کردستان و دیدار با شهرداران و دهیاران استان را نشان اهمیت این بخش توصیف کرد و تصریح کرد: در سال گذشتە شهرداری های معرفی شدە برای دریافت ماشین آلات آتش نشانی و حمل زبالە موفق بە دریافت آن نشده اند کە امیدوارم با توجە به نیاز شهرداری ها این مسئلە در سال جاری و در کمترین زمان محقق شود.

اسدی در پایان بە تسهیلات دریافتی شهرداری ها نیز اشارە کرد و افزود: باز پرداخت این تسهیلات در مدت زمان شش ماە برای شهرداری های استان میسر نخواهد بود و لازم است این زمان بە یکسال و یا بە زمان بهرە بردای موکول گردد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1217369
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.