سید محمد مصطفوی روز پنجشنبه به ایرنا افزود : شهرداری عقدا از جمله شهرداری نوپای کشور می باشد که بدلیل کاهش درآمدها از محل درآمد مالیات بر ارزش افزوده، دچار مشکلاتی شده است.
وی اضافه کرد: ایستگاه آتش نشانی شهرداری عقدا چند سالی است که برای پوشش اتفاقات حوزه شهری راه اندازی شده است ولی بدلیل قرارگیری در کنار مسیر پرتردد شمال به جنوب کشور، عمده فعالیت های آن برای پوشش حوادث جاده ای بود و این در حالیست که برای حقوق پرسنل و عملیاتی نگه داشتن این ایستگاه، سالیانه چند صدمیلیون تومان هزینه میشد.
شهردار عقدا تصریح کرد: بدلیل مشکلات مالی، شهرداری عقدا توان ادامه فعالیت این ایستگاه که اتفاقا ضروری و مهم نیز بود نداشت.
مصطفوی اظهارداشت: این موضوع به محمدرضا تابش نماینده مردم در مجلس منتقل شد که با پیگیری وی مقرر شد یکی از صنایع فولادی مستقر در منطقه تمام هزینه های ایستگاه را پرداخت نماید که با این کار بزرگ، تعادلی در هزینه - درآمد شهرداری عقدا بوجود خواهد آمد و ادامه روند کارهای عمرانی شهر نیز با روند مطلوب تری ادامه خواهد یافت.
شهر تاریخی عقدا به عنوان مرکز این بخش یکهزار و 612 نفر جمعیت دارد و مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.