رییس پارک علم و فناوری کردستان گفت: برگزاری استارت اپ ویکند بستر مناسبی برای شکوفایی خلاقیت و نوآوری های جوانان است.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، خالد سعیدی روز چهارشنبه (١۹ تیرماه) در آیین افتتاحیه رویداد نوآورانه اشتغالزایی حوزه آب، با اشاره به اهمیت اقتصاد آب و استفاده بهینه از آن در دنیای امروز، اظهار کرد: جوامع پیشرفته به اهمیت نیروی انسانی خلاق و نوآور پی برده و همواره بر آن سرمایه گذاری می کنند که منجر به شکوفایی اقتصاد این کشورها شده است.

وی افزود: متاسفانه برخی جوامع به اهمیت این مهم واقف نبوده و با اقتصادی بر پایه خلاقیت و نوآوری فاصله زیادی دارند درحالیکه امروزه نباید اهمیت نیروی انسانی را نادیده گرفت و باید محیطی برای پرورش و شکوفایی نیروی انسانی خلاق ایجاد کرد.

رییس پارک علم و فناوری کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری استارت اپ ویکند در تربیت و شناسایی نیروی انسانی خلاق، آن را بستری برای شکوفایی خلاقیت و نوآوری وجودی شرکت کنندگان دانست.

وی همچنین ضمن تاکید بر برگزاری هرچه بهتر نمایاندن توانمندی بیشتر استارت اپ ها تاکید کرد و گفت: صندوق پژوهش و فناوری برای هریک از پروژه های جوانان شرکت کننده در استارت اپ تا یک میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد کرد.

لازم به ذکر است استارت اپ ویکند(رویداد نوآورانه اشتغالزایی) آب (ئاو) از امروز با حضور ١۲ تیم در دانشگاه کردستان آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.