حیدر مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به زمانبندی تعطیلی سینماهای استان در این ایام اظهار داشت: روز جمعه سوم خرداد مصادف با هجدهم و شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و اولین شب قدر پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار از ساعت 18 تعطیل است.
وی افزود: چهارم و ششم خرداد نیز مصادف با نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک و روز ضربت خوردن و شهادت امام علی(ع) سینماهای استان به صورت کامل تعطیل هستند.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان یادآور شد: همچنین روزهای پنجم و هفتم خرداد مصادف با بیستم و بیست و دوم ماه رمضان سینماهای استان از ساعت 15 تعطیل خواهند بود.
وی به اکران فیلم در سینماهای استان طی ایام ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: علاقمندان به فیلم و سینما می توانند در این ایام بلیت فیلم های اکران شده در این 2 سینما را همزمان با سراسر کشور با 50 درصد تخفیف تهیه کنند.
مرادی با بیان اینکه این تخفیف برای سانس های قبل از اذان مغرب است و سانس های پس از آن را شامل نمی شود، افزود: این طرح سال گذشته نیز در راستای سیاست های اعمال شده توسط شورای صنفی نمایش فیلم های سینمایی در سینماهای حوزه هنری سراسر کشور اجرا شد.
به گزارش ایرنا، پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج 759 صندلی دارد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.