به گزارش ایرنا، مرتضی نجفی قدسی جمعه شب در آئین افتتاح ساختمان جدید دارالقران امام علی(ع) در جوار بیت مرحوم علامه طباطبایی در قم، اظهار داشت: استفاده از روحانیون در راس آموزش و پرورش موجب کمک به تربیت و پرورش بهتر کودکان را فراهم می کند.
وی ادامه داد: نتیجه بی توجهی به آموزش و پرورش، کلیپی بود که در فضای برخی مدارس کشور منتشر شد و انسان از الفاظ به کارگرفته شده در این کلیپ شرم می کند.
مدیر دارالقرآن امام علی(ع) قم، آموزش و پرورش را محل تربیت نسل آینده دانست و گفت: باید افراد دلسوز توجه بیشتری به آموزش و پرورش داشته باشند.
وی درادامه با بیان اینکه 35 هزار مسجد از 75 هزار مسجد موجود در کشور فاقد امام جماعت است گفت: مساجد به دلیل اینکه تمام کودکان و قشرهای مختلف در آن حضور می یابند باید مورد توجه و تاکید جدی تر باشد.
وی با بیان اینکه ربیع و بهار قرآن ماه رمضان است گفت: رمضان ماه عبادت و بندگی به درگاه معبود است و باید از فیوض های این ماه برای دعا و مناجات و ارتباط با معبود نهایت استفاده را کرد.
نجفی قدسی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید دارالقرآن امام علی(ع) افزود: این ساختمان که در کنار بیت مرحوم علامه طباطبایی(ره) ساخته و به این مجموعه افزوده شده است علاوه بر سالن جلسات دارای چندین کلاس های درس نیز است که در توسعه فعالیت های این مرکز قرآنی کمک شایانی می کند.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.