به گزارش خبرنگار ایرنا امیر سعید اثنی عشری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساختار متحرک هجومی در تیپ ها ایجاد شده است و یگان یک تیپ خود اتکا است و منتظر یگان دیگری نمی ماند.
وی با اشاره به اینکه امروز نیروی زمینی بسیاری از قطعات خودروها، تجهیزات و سلاح ها را خود تولید می کند اضافه کرد: افزایش بُرد توپخانه، هوشمندسازی گلوله های توپخانه، قدرت پرواز در شب بالگردها و رسیدن به فناوری ساخت زیردریایی برخی از توانایی هایی است که در ارتش ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه ارتش نیرویی بود که هم در پیروزی انقلاب و هم در تثبیت آن نقش داشت، گفت: در زمان جنگ نیز ارتش اولین نیرویی بود که وارد عمل شد و توانست دشمن را در مواضع خود زمین گیر کند.
فرمانده لشکر پیاده 28 کردستان افزود: ارتش ضمن دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور در مرزهای دریایی نیز با اسکورت محموله های نفتی به حفظ درآمد کشور کمک کرد.
وی با بیان اینکه لازمه و پیش شرط سازندگی، امنیت پایدار است، اضافه کرد: در دهه دوم انقلاب هم ارتش با کمک به امنیت به توسعه کشور یاری رساند.
امیر اثنی عشری با اشاره به اینکه فلسفه ارتش خدمت به مردم است یادآور شد: ارتش یکی از محبوب ترین سازمان های کشور است.
وی افزود: ارتش در حوادث اخیر کشور همچون زلزله کرمانشاه و سیل های اخیر در چند استان از جمله اولین یگان های حاضر برای کمک بوده است.
فرمانده لشکر 28 کردستان سپاه و ارتش را دو بازی توانمند کشور دانست و گفت: هرچه نروهای مسلح کشور قوی تر باشند امنیت نیز قوی تر خواهد بود.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.