جعفرتوان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز کلاس های درس در مدارس مورد نظر برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدمات لازم را بعمل آورد.
توان افزود: در راستای خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاه های مستقر در شهرستان استفاده می شود تا به بهترین شکل مناطق دیدنی و گردشگری به مسافران و مهمانان معرفی شوند.
وی، محیط های شهری و روستایی باید برای مسافران آماده و آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشته و ورودی های شهرستان نیز باید ساماندهی شوند.
فرماندار دیواندره با اشاره به ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی گفت: دستگاه های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی را داشته باشند.
توان، بر تجهیز و رفع نواقص مراکز خدمات بین راهی و اقامتی تاکید و اضافه کرد: دستگاه ها باید با فراهم کردن امکانات بیشتر، زمینه لازم را برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی فراهم کنند.
وی افزود: عامل امنیت بویژه احساس امنیت و برخورد مناسب با مسافران و مهمانان از جمله عوامل مهمی است که در میزان ماندگاری گردشگران در منطقه تاثیر بسزایی دارد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80هزار نفری در جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.