مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی امسال نه تنها نرخ هتل‌ها افزایش نمی‌یابد بلکه هتلداران سرعین تصمیم گرفتند 30 تا 50 درصد به مسافران و گردشگران نوروزی تخفیف ارائه کنند.  جعفر بذری در گفتگو با ایسنا منطقه اردبیل، اظهار کرد: این تخفیف 30 درصد برای همه میهمانان و گردشگران نوروزی از سوی صاحبان مراکز اقامتی ارائه خواهد شد و فرهنگیان نیز در صورت استفاده از هتل‌های سرعین می‌توانند تا 50 درصد تخفیف دریافت کنند.
وی با انتقاد از آموزش و پرورش در باب تجهیز مدارس برای اسکان فرهنگیان خاطرنشان کرد: ما در حالی که در سرعین دو برابر مدارس تدارک دیده شده در سطح استان هتل و هتل آپارتمان داریم دیگر نیازی نیست که آموزش و پرورش بخواهد 120 مدرسه را با 1 هزار و 200 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان تجهیز کرده و تدارک ببیند.

بازرس جامعه هتلداران ایران افزود: ما به راحتی می‌توانیم در هتل‌های موجود با تخفیف 50 درصد از فرهنگیان و جامعه شریف معلمان پذیرایی کنیم و در چنین شرایطی لازم نیست مدارس با امکانات محدود برای فرهنگیان تدارک دیده شود.

بذری با قدردانی از حمایت استاندار اردبیل در برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان و پرسنل هتل‌ها و مجموعه‌های گردشگری و اقامتی در سرعین در پذیرایی شایسته از گردشگران و مسافران تصریح کرد: مجموعه‌هایی که در این حوزه فعال هستند همه ساله در فصول مختلف به ویژه ایام نوروز و تابستان سعی می‌کنند تا به شکل مناسب خدماتی را به هموطنان و مراجعین ارائه کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه فعالیت عده‌ای جارچی حیثیت گردشگری سرعین و فعالان این صنعت را زیر سوال برده در حالی که ما از مجموعه میراث فرهنگی انتقاد داریم که چرا مصوبه شورای تامین را در ساماندهی جارچیان اجرایی نمی‌کند.

مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل افزود: در حالی که در سال‌های گذشته این مصوبه اجرا می‌شد اما به دلایل مختلف میراث فرهنگی استان اردبیل در حال حاضر این مصوبات را اجرا نمی‌کنند و ما با نوعی نابسامانی در این حوزه روبرو هستیم.
بذری اضافه کرد: ما آمادگی داریم برای ماندگاری بیشتر مسافران در سرعین و سایر شهرهای استان اردبیل با همکاری دفاتر خدمات گردشگری تورهای استان‌گردی را راه‌اندازی کنیم تا در بهترین شرایط ماندگاری مسافران افزایش یابد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.