به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز دوشنبه درمراسم افتتاحیه طرح های کشاورزی در دیواندره اظهار داشت: افتتاح طرح ها و اشتغالزایی درشهرها باعث خوشحالی مردم از روند رو به جلو و توسعه ای این استان شده است.
وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول دوران فعالیت خود خدمات زیادی به استان کردستان کرده است افزود: تخصیص حق آبه از مطالبات جدی مردم استان بوده و با جلساتی که در روزهای گذشته با معاون اول رییس جمهورداشتیم امید برای تحقق این مطالبه بیشتر شده است.
استاندارکردستان از تخصیص 100 میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان خبرداد و گفت: انتظار می رود کشاورزان استان با تعریف طرح های تولیدی در راستای جذب این اعتبار برای توسعه و اشتغال اقدام کنند.
مراد نیا در خصوص پیگیری تکمیل طرح سد سیازاخ نیز گفت: امسال 180میلیارد ریال بودجه برای این طرح تخصیص یافته و برای سال آینده با پیگیری های انجام شده 700 میلیارد ریال دیگر به آن تخصیص یافته است.
همزمان با سفر استاندار کردستان به دیواندره پنج طرح کشاورزی با 84 میلیارد و 132میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل استخر آبیاری، اجرای پروژهای مختلف برق رسانی، آبیاری قطره ای وافتتاح مرحله اول پرورش 400 تنی ماهی است.
استاندار کردستان همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر برای بهره برداری از طرح های مختلف به شهرستان های دیواندره و سقز سفر کرده است.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80هزار نفری درجنوب غربی شهرسنندج قرار دارد.
7353 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.