به گزارش خبرنگار ایرنا، چند ماه است که به همت دولت و استاندار کردستان راه اندازی میز خدمت در ادارات این استان مانند سایر استان های کشور برای حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنها در دستور کار قرار گرفته است.
پیش از این نیز با تدبیر فرماندار، مسئولان شهرستان در شهر موچش و در قالب میز خدمت دیدارهایی چهره به چهره با مردم داشته اند و به دلیل بازتاب خوب و تاثیرات مثبت این اقدام در موچش، فرماندار دستور به ادامه این روند در سایر نقاط شهرستان داده است.
حضور مسئولان در جمع مردم از نزدیک و در فضایی صمیمی و پاسخگوی به مطالبات و مشکلات آنها می تواند موجب تسریع در خدمت به مردم شود تا دسترسی سریع به مدیران پیدا کرده و مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند و مسئولان نیز از نزدیک دغدغه های مردم را لمس کنند.
فرماندار کامیاران در حاشیه برگزاری میز خدمت این شهرستان در شهرک توبره ریز به خبرنگار ایرنا گفت: تلاش ما گره گشایی از مشکلات مردم است .
مسعود الماسی با بیان اینکه همه مسئولان این شهرستان با تمام توان و بهره گیری از همه ظرفیت ها در خدمت مردم برای رفع مشکلات آنها هستند، افزود: مردم به گردن این انقلاب حق دارند.
وی با اشاره به اینکه میز خدمت از بزرگترین تدابیر دولت بشمار می رود اظهار داشت: میز خدمت فرصتی فراهم کرده تا مردم و مسئولان بار دیگر برای حل مشکلات جامعه باهم متعهد و یک صدا شوند.
الماسی یکی از اهداف میز خدمت را کسب رضایت مندی مردم دانست و تاکید کرد: همه مسئولان شهرستان در حوزه های مختلف با هدف گره گشایی از مشکلات مردم پای کار هستند و خدمت به مردم در سرلوحه کار مسئولان این شهرستان قرار دارد.
به دستور فرماندار یک کادر پزشکی نیز همراه میز خدمت شهرستان برای ویزیت رایگان مردم در محل برپایی این میز خدمت حضور داشتند.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.