به گزارش ایرنا،صیدعلی کورانی فر روز دوشنبه در گردهمایی عظیم بسیجیان شهرستان دورود که در محل مصلی نمازجمعه این شهر برگزار شد، افزود: ساختار بسیج طوری طراحی شده که یاری رسان کشور،مستضعفین و نیازمندان است.
وی با بیان اینکه بسیج فرزند انقلاب است افزود: رزمندگانی که زمان جنگ را لمس کرده اند اعتقاد دارند که بسیج در آن شرایط گره گشای مشکلات کشور بود و جبهه ها را در اختیار خود دلشت.
وی بیان داشت:بسیج در بحران ها و حوادث کشور از جمله زلزله اخیر در کرمانشاه حضور پررنگ دارد و نقش یاریگری خود را به درستی ایفا کرد.
کورانی فر تسلیم نشدن را از دیگر ویژگی های بسیج نام برد و خاطرنشان کرد:بسیج در هیچ زمانی در مواجهه با مشکلات به بم بست نمی رسد بلکه برای حل آن یا راهی پیدا خواهد کرد یا راهی خواهد ساخت.
وی اظهار داشت: صاحبان فکر و ایده در بسیج نیز کارهای بزرگی در حوزه علم،فن آوری،اقتصاد و اشتغال انجام داده اند.
وی از صدق و نیت الهی به عنوان بارزترین ویژگی بسیج نام برد و افزود:بسیج هرجایی که نیازمند بوده جان و مال خود را عرضه میکند و به دنبال سود و زیان و تشکر و قدردانی نیست.
فرماندار دورود تصریح کرد:در شرایط کنونی کشور مسئولین و بسیجیان عزیز به هر طریقی باید در راه هموارسازی امور کشور از جمله مشکلات مردم و همچنین اعتلای کشور گام بردارند.
در این مراسم از تعدادی از بسیجیان شهرستان دورود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
7268/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.