به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب قصد داشتند با افزایش تحریم های ظالمانه و تحت فشار قرار دادن ملت، انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.
وی افزود: افزایش تحریم ها و فشارهای اقتصادی از جانب دشمنان نه تنها موجب تضعیف انقلاب و ملت ما نشد بلکه روز به روز بر قدرت کشور ما افزوده شده و راه مبارزه با استکبار جهانی در میان ملت ایران تقویت شده است.
امام جمعه سروآباد با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی کشور تاکید کرد: افزایش قیمت ها و تورم ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان است که شرایط اقتصادی سختی پیش روی مردم قرار داده البته آنها از این طریق قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند.
وی یادآور شد: ملت ایران اسلامی برای این نظام و انقلاب خود خون داده و سختی ها و فشارهای زیادی را متحمل شده اند بنابراین با تحریم و فشار اقتصادی دست از دفاع از انقلاب خود بر نمی دارند و تا آخرین قطره خون خود از آن محافظت می کنند.
ماموستا سجادی در بخش دیگری از سخنان خود اسلام را دین مهربانی و رافت توصیف کرد و گفت: اسلام با افراط و تفریط و با قتل و کشتار مخالف است و در برابر دشمنان خود نیز با مهربانی و دوستی برخورد می کند.
وی اضافه کرد: دشمنان می خواهند از اسلام یک چهره خشن و ستیزه جو و خون ریز نشان دهند تا به این شیوه اسلام هراسی را در جهان گسترش دهند اما دین مبین اسلام از خشونت و کشتار به دور و حامی مظلومان جهان است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.