سردار سرتیب دوم پاسدار حبیب شهسواری روز دوشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان این استان با عنوان «شکوه مقاومت و نمایش اقتدار» افزود: بسیجیان پس از دفاع مقدس با حفظ لباس رزم در عرصه های سازندگی و برای محرومیت زدایی و کمک به مردم محروم وارد عمل شدند.
وی اضافه کرد: بسیجیان امروز نیز با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی وارد میدان می شوند و برای کمک به کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی ادامه داد: امروز بسیجیان، لباس افسران نرم را پوشیده اند تا هر کجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز داشته باشد، با تمام قدرت و توان وارد عمل شوند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در حفظ اقتدار و امنیت کشور نقش بسزایی داشته است، گفت: سربازان ولایت چندی پیش با موشک های نقطه زن مقر داعشی ها را در نزدیکی سربازان آمریکایی مورد هدف قرار دادند و اقتدار خود را که نشات گرفته از تفکر بسیجی است، به نمایش گذاشتند.
سردار شهسواری با اشاره به اینکه بسیج مظهر فضیلت، نیکی و ولایت است، افزود: مسوولان باید به این جوانان بسیجی اطمینان کنند و مسوولیت ها را به آنان بسپارند تا کشور از این شرایط اقتصادی رهایی یابد.
وی با طرح این سوال که «چرا امروز بسیج از صحنه اقتصاد کنار گذاشته شده است؟»، گفت: بسیج در هر عرصه ای که وارد عمل شده، نور خدا در آن مکان جاری شده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ما بسیجیان پیمانمان را با ولایت و اصول انقلاب اسلامی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب بسته ایم و تا جان در بدن داریم در مقابل هر توطئه ای خواهیم ایستاد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز دشمن با ترفند جنگ رسانه ای و روانی وارد عمل شده، گفت: بسیج در این زمینه ها نیز آماده مقابله با دشمنان است.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.