به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموستا عبدالرحمن خدایی روز پنجشنبه در دیدار فرمانده و مسئولان انتظامی استان کردستان اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و به برکت خون شهدا، وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم و هوشیاری دستگاه های امنیتی و انتظامی امنیت پایداری در این استان وجود دارد.
وی با تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در راستای تامین امنیت مردم افزود: به حق ماموران انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و مطمئن باشند مردم حامی و پشتیبان شما خواهند بود.
امام جمعه سنندج با تاکید بر اهمیت همراهی مردم با پلیس در تامین امنیت اضافه کرد: مشارکت مردم موجب کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ احترام به قانون در جامعه خواهد شد.
ماموستا خدایی وحدت و همدلی مردم با نیروی انتظامی را از پایه‌های اساسی امنیت پایدار در جامعه دانست و یادآور شد: مردم غیور کردستان عاشق انقلاب و ارزش های نظام اسلامی هستند و با تمام وجود از مرزهای این منطقه دفاع خواهند کرد.

** امنیت مطلوب کردستان از برکات وحدت شیعه و سنی است
فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار امنیت مطلوب استان را از برکات وحدت شیعه و سنی دانست و اظهار داشت: هر قدر این وحدت تقویت شود به همان میزان دشمنان مایوس تر خواهند شد.
سردار علی آزادی نقش مردم کردستان را در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اضافه کرد: مردم کردستان طعم ناامنی‌های زیادی را در طول جنگ تحمیلی و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی چشیده اند لذا با استقرار امنیت مطلوب در این منطقه از سرزمین ایران اسلامی بیش از همه خود مردم هستند که قدر امنیت را دانسته و در راستای ارتقای آن تلاش می کنند.
وی تامین امنیت را مطالبه به حق مردم از خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس دانست و گفت: تحقق امنیت پایدار جز با همکاری و مشارکت مردم امکان پذیر نیست لذا نیروی انتظامی از مردم انتظار دارد به حقوق شهروندی خود عمل کرده و همیار پلیس در تامین امنیت باشند.
سردار آزادی هدف از مشارکت مردم در تامین امنیت را تضمین سلامت اجتماعی و تحقق اصل پیشگیری از جرم در جامعه دانست و یادآور شد: فلسفه وجودی پلیس جامعه محور، خدمت به مردم است لذا پلیس جامعه‌ محور برای مردم و در خدمت مردم بوده و در راستای ماموریت‌های متنوع و گسترده خود نیازمند مشارکت عمومی است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.