به گزارش ایرنا ، سرگرد احمدحاج پروانه دوشنبه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی بدون بیان میزان این تصادفات ، این امر را زنگ هشداری برای مردم و مسوولان خواند و افزود: برای کاهش تصادفات در این شهرستان ، شناسایی نقاط حادثه خیز و پر تصادف و رفع آن ها ضروری است .
فرمانده انتظامی میامی ترویج فرهنگ صحیح رانندگی را در کاهش تصادفات موثر خواند و تصریح کرد: بیشترین علت سوانح رانندگی عامل انسانی و راننده است، از این رو در این بخش باید کار بیشتری انجام شود.
حاج پروانه گفت : تعداد فوتی های 6ماه اول امسال نسبت به سال گذشته 44درصد و همچنین مجروحین نیز 23درصد رشد داشته است .
وی بااشاره به نبود زیرساخت های لازم برای کاهش تصادفات اظهارکرد : ساخت مراکز اقامتی وتفریحی درمحور میامی - سبزوار و باالعکس برای جلوگیری ازخواب آلودگی رانندگان ضروری است.
فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه برای کاهش آسیب ‌های اجتماعی مجموعه ای از کارهای آموزشی ضروری است، ادامه داد: اعتیاد و طلاق از مشکلات اساسی دراین شهرستان است، اشتغالزایی گامی موثر برای کاهش جرم ،اعتیادوطلاق ودیگرآسیب ها ست .
سرگرد حاج پروانه به رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس دراین شهرستان هم اشاره کرد و گفت: تقدیر از پلیس 77درصد رشد داشته و انتقادات هم 33 درصد کاهش یافته که بیانگر اعتماد مردم به پلیس است.
براساس گفته کارشناسان ترافیک ، تصادف در راه های اصلی میامی بیشتر از محورهای فرعی است، بیشترین حوادث جاده ای مربوط به محور میامی - داورزن - سبزوار و باالعکس است.
شهرستان میامی با 40 هزار تن جمعیت درشرق استان سمنان قرار دارد.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.