به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سید مهدی صادقی سه شنبه شب با حضور در مسجد مقدس جمکران و در گفت و گویی با اشاره به حضور خیل عظیم زائران در این مکان مقدس افزود: از همه دستگاه ها بویژه نیروی انتظامی که مسئولیت امنیت و انتظام بخشی را بر عهده دارد قدردانی کنم.
وی با بیان این که مردم با مشاهده زحمات پلیس دعاگوی این نیرو هستند، گفت: مردم به عشق امام عصر(عج) در مسجد جمکران جمع شده اند و ما شاهد همکاری خوب آن ها هستیم.
وی ادامه داد: از همه دستگاه ها و ارگان هایی که در یک همگرایی، هماهنگی و هم افزایی از مدت ها قبل برای برگزاری مراسم نیمه شعبان برنامه ریزی کردند نیز قدردانی می کنم
صادقی گفت: بر اساس نیازها و تجربیات سنوات گذشته خوشبختانه امسال شاهد هماهنگی در صحنه عمل هستیم.

** تاکید فرمانده انتظامی قم بر تامین امنیت زائران
فرمانده انتظامی استان قم نیز تاکید کرد: تا زمانی که زائران مسجد جمکران در این مکان مقدس حضور دارند پلیس برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی آن ها تلاش می کند اما مهم تر این است که زائران باید خروج شان را بعد از اتمام جشن مدیریت کرده تا پلیس بتواند بهتر به وظیفه خود عمل کند.
سردار کاظم مجتبایی تصریح کرد: پلیس از مدت ها قبل با همکاری و مدیریت عالی استان و هماهنگی بین دستگاه های خدماتی - امدادی، برنامه ریزی مناسبی برای برپایی قرارگاه قائم(عج) در مسجد مقدس جمکران انجام داده که کار مدیریت انتظامی، ترافیکی و عملیاتی را بر عهده دارد.
وی با بیان این که در زیر مجموعه قرارگاه قائم(عج)، 10 پایگاه انتظامی، عملیاتی و ترافیکی انجام وظیفه می کنند، گفت: طی بازدید هوایی و همچنین میدانی از وضعیت مسیرها و اطراف مسجد مقدس جمکران شاهد خیل عظیم زائران برای حضور در این کنگره ملی و مذهبی هستیم.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: برغم این حضور گسترده آرامشی حکم فرماست که دلیلش برنامه ریزی های خوب و موثر پلیس با همکاری سایر نهادها و دستگاه های مرتبط است که توانسته نظم، انضباط و آرامش مردم برای حضور در این جشن بزرگ را فراهم بیاورد.
مجتبایی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، گفت: بر اساس سوابق گذشته شلوغ ترین زمان برای ورود مردم به محدوده مسجد مقدس جمکران از ساعت 18 تا 22 بوده که امسال با توجه به تعریض مسیرهای دسترسی به این مکان مقدس و اضافه شدن پارکینگ ها شاهد روان بودن ترافیک بوده ایم.
همه ساله در ایام نیمه شعبان عاشقان و شیفتگان حضرت ولیعصر(عج) از سراسر ایران اسلامی با تشرف به مسجد مقدس جمکران در جشن ولادت آخرین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت شرکت کرده و برای ظهور و سلامتی ایشان دست به دعا برمی دارند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.