فریدون یاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت بیش از 15 جلسه کمیته غرامت در شرکت نفت برگزار، 579 پرونده بررسی و این میزان جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شد.
وی پرونده های تخلف عرضه فرآورده های نفتی در مدت مشابه سال گذشته را 633 مورد اعلام کرد و افزود: پس از بررسی این تعداد پرونده، متخلفان هشت میلیارد و 302 میلیون و 481 هزار و 931 ریال جریمه شده بودند.
یاسمی با بیان اینکه در سال جاری 800 بازدید مشترک توسط نمایندگان این شرکت و کمیسیون قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی و سازمان تعزیرات حکومتی انجام گرفت، تاکید کرد: یک هزار و 900 بازدید از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و 2 هزار مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده و جزیی از دیگر اقدامات شرکت نفت استان در این مدت بوده است.
وی یادآور شد: بازبینی دوربین های مدار بسته مجاری عرضه، حضور بازرسان ویژه منطقه به صورت غیرمترقبه در مجاری عرضه، اجرای طرح توزیع نفتگاز بخش کشاورزی براساس سطح زیر کشت و اجرای طرح بومی سازی سهمیه مرغداری ها از جمله کارهای این شرکت در راستای کنترل قاچاق است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: با هدف تحقق حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و صیانت از سرمایه ملی، اجرای اقدامات کنترلی و نظارت دقیق بر تامین و توزیع مطلوب سوخت در سطح استان با توجه به شرایط موجود و موقعیت جغرافیایی سرلوحه برنامه های پخش منطقه کردستان است.
یاسمی ضمن تاکید بر بهره گیری از ظرفیت ها و توان کارکنان شرکت ملی پخش در خصوص عرضه مناسب فرآورده های نفتی مورد نیاز شهروندان، همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها برای ریشه ‌کن کردن قاچاق و فعالیت بیشتر در راستای مبارزه با قاچاق سوخت را خواستار شد.
در حال حاضر 66 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 جایگاه CNG مشغول عرضه سوخت به شهروندان کردستانی هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.