کورش بالادست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کار توزیع سوخت در تمامی فروشندگی های مراکز شهری، روستایی و عشایری در حال انجام است و همچنین ذخیره سازی لازم برای تامین سهمیه نفت سفید خانوارها در انبارهای نفت منطقه زاهدان انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی و توزیع گازمایع گفت: با توجه به ظرفیت خوب ذخیره سازی این فرآورده در سیستان و بلوچستان و زیرساخت مناسب حمل و نقل ریلی مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: مسدود و باطل کردن 140 هزار کارت سوخت متخلف در سیستان و بلوچستان از جمله اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت است.
وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح که از چندماه قبل در جایگاه های سوخت در حال انجام است و همچنین الزامی شدن استفاده از کارتهای سوخت شخصی در کل کشور دیگر شاهد صف های طولانی سوخت نخواهیم بود.
بالادست طرح پایش سوخت را که با حضور 180 نفر از کارشناسان مناطق سراسر کشور هفته گذشته در منطقه زاهدان اجرا شد، از دیگر برنامه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در راستای بررسی و برنامه ریزی توزیع سوخت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی در منطقه عنوان کرد.
منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه (زاهدان ، زابل ، خاش و سراوان) سه انبار نفت تدارکاتی و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخش هایی از جنوب سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.