محمدحسین محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 30 درصد خطوط انتقال و شبکه توزیع آب کردستان فرسوده است که همین موجب پرت 30 درصدی آب می شود.
وی با اشاره به اینکه سالانه بطور متوسط حدود 20 کیلومتر شبکه فرسوده آب در استان اصلاح می شود، افزود: هر سال با توجه به میزان اعتبارات و منابع مالی که به عملیات احداث و توسعه شبکه آب اختصاص می یابد، نسبت به اصلاح شبکه های فرسوده اقدام می کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان تاکید کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه، حدود 10،3 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آب در مناطق شهری انجام شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 53 هزار و 800 متر عملیات توسعه شبکه آب در شهرهای مختلف استان انجام شد، گفت: در این مدت بیش از 17 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال آب هم توسط آبفا در کردستان اجرا شد.
به گزارش ایرنا، تعداد مشترکان شرکت آبفای شهری کردستان بیش از 357 هزار فقره است که حدود 326 هزار مورد آن مربوط به مشترکان خانگی است.
یک میلیون و 150 هزار نفر جمعیت شهرنشین این استان در حال حاضر از خدمات شرکت آبفا در حوزه تامین آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.