غلامحسین ساقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون 25 درصد از آب تولید شده در این شرکت به علت های مختلف بدون درآمد است.
وی تصریح کرد: آب آشامیدنی تولیدی این شرکت به علت فرسودگی شبکه ها، انشعاب های غیرمجاز و سایر موارد بدون درآمد است.
وی گفت: 13 درصد از آب بدون درآمد مربوط به فرسودگی شبکه ها است و مابقی مربوط به مصرف مشترکان رایگان، انشعاب غیرمجاز و یا شست و شوی مخازن این شرکت است.
ساقی افزود: در باره فرسودگی شبکه های این شرکت در شهرهای استان گفت: اکنون 30 درصد از طول یکهزار و 500 کیلومتری شبکه آبرسانی به شهرهای استان فرسوده است و نیاز به جایگزینی دارد.

* اصلاح و توسعه بیش از 30 هزار متر شبکه توزیع آب در استان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از اصلاح و توسعه 30 هزار و 713 متر شبکه توزیع آب طی 6 ماه ابتدای سال 97 در استان خبر داد.
ساقی گفت: در نیمه نخست امسال 30 هزار و 713 متر شبکه توزیع آب در استان از اعتبارات داخلی، عمرانی و درآمدهای حاصله از تبصره های قانونی توسعه و مورد بازسازی قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: از این میزان، 17 هزار و 350 متر اصلاح شبکه قدیمی و فرسوده و 13 هزار و 363 متر اجرای شبکه ها و خطوط انتقال جدید آب بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: در این مدت 20 هزار و 889 متر برچیدگی لوله های شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در استان انجام شده است که برای جلوگیری از بروز حوادث و هدر رفت آب شبکه های قدیمی و فرسوده برچیده و لوله های جدید جایگزین آنها می شود.
شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی 196 هزار مشترک آب دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.