به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم عزیزی روز یکشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان 13 آبان شهر سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی هدیه الهی است که با لطف خداوند، رهبری های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و جانفشانی امت اسلامی به پیروزی رسید.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با قدرت نرم خود توانست در برابر قدرت های سخت جهان بایستد و به پیروزی برسد و تداوم آن در زمان حاضر نیازمند وقت شناسی و دشمن شناسی است.
عزیزی افزود: قریب به 40 سال پس از پیروزی انقلاب، اقشار مختلف جامعه با این آرمان ها توانسته اند برابر تهدیدها و توطئه ها ایستادگی کنند.
معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه اضافه کرد: 13 آبان روز دشمن شناسی دانشجویان و دانش آموزان، آزادی خواهی مردم ایران و استقلال طلبی امت مومن ایران است.
وی افزود: در این روز لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد و از همان ابتدا نیز اسکتبار این اقدام را تاب نیاورد و دسیسه های خود را علیه مردم ایران اعمال کرد.

** آمریکا در مسیر مبارزه فکری و عملی با ایران ایستادگی می کند
عزیزی اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دولتمردان و سیاست های آمریکا را دشمن خود می دانند و این سردمداران این کشور نیز از همان موقع با تمام توان مبارزه فکری و عملی خود را علیه ملت ایران آغاز کرده اند.
وی یادآور شد: اما به لطف خداوند و تلاش مردم، توطئه های سخت و نرم آمریکا و دشمنان انقلاب از جمله تحریم های ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، فتنه ها و آشوب های گروه های تروریستی و عوامل دست نشانده خنثی شد تا مانع تراشی استکبار قدرتی در برابر آرمان های انقلاب اسلامی نداشته باشد.

** تحریم ها جبهه جنگ اقتصادی ایران است
معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبری قوه قضاییه اضافه کرد: تحریم علیه ملت ایران جنگ اقتصادی است که همزمان با تسخیر لانه جاسوسی علیه انقلاب و مردم آزادیخواه ایران شروع کردند و با خروج غیر قانونی و یکجانبه از برجام و عهدشکنی خباثت شان را بیش از گذشته به نمایش گذاشتند.
عزیزی افزود: پس از چهار دهه مردم آزادیخواه، انقلابی و عدالتخواه ایران اسلامی همچنان پیروز میدان هستند و با اتکا به خداوند متعال در قله سرافرازی، هدایت، عدالت و سعادت مقاومت است.
مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت 10 صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرها و بخش های استان کردستان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، دانشجویان و دانش آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی در جای جای استان کردستان برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین ملی علاوه بر سر دادن شعار با پارچه نوشته ها و پلاکاردهایی که در دست داشتند، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
روز 13 آبان 58 نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز را «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.