حسین خوش اقبال شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قطعا ملت بزرگ ایران توطئه های زیان بار آمریکا و ایادی استکبار ای او در مقاطع مختلف علیه خود و کشورشان را از یاد نخواهند برد.
وی افزود: گرامیداشت 13 آبان روز استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی در تداوم تحلیل آینده نگرانه رویارویی انقلاب اسلامی با نظام استکباری و عهد شکن آمریکا در شرایط فعلی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار شده است.
خوش اقبال تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان همگام با ملت سرفراز ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، نفرت و انزجار خود از سیاست‌های ضد بشری هیات حاکمه آمریکا را به جهانیان اعلام و ابهت پوشالی او را در هم خواهند شکست.
وی با بیان اینکه 13 آبان اکنون به روز استواری ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده است، یادآور شد: وحدت مردم و مسئولان بهترین راه ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار است.
معاون استاندار کردستان اضافه کرد: در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، مردم با حضور و پشتیبانی خود از نظام و دستاوردهای آن دفاع کرده و اجازه نداده اند، تهدید و تحریم خللی در اراده آنها وارد کند.
مراسم راهپیمایی 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه ساعت 10 صبح در شهرها و بخش های مختلف استان کردستان برگزار می شود.
روز 13 آبان 58 دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.