در این بیانیه که روز جمعه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت آمده است: سالروز 13 آبان ماه یادآور 65 سال ظلم و جنایت، دخالت، تجاوز، غارت و تهدید استکبار جهانی آمریکا علیه ملت ایران است. انقلاب اسلامی با قطع دست دخالت و غارت آمریکا از ایران اسلامی می رود تا با مقاومت، ایستادگی و اقتدار دفاعی زمینه تهدید و ظلم و هرگونه ضربه به نظام اسلامی را نیز از بین ببرد.
بیانیه افزود: حافظه تاریخ ملت ایران هیچگاه کودتاها، جنگها و حملات به هواپیمای مسافربری و طبس و حمایت از گروههای ضدانقلاب، تهدیدها و تهاجمهای فرهنگی و تحریم اقتصادی آمریکا علیه خود را فراموش نمی کند. امروز ملت ایران با شناخت بیشتر از استکبار آمریکا و شیطان بزرگ به عنوان دشمن ملت و اسلام کینه ای عمیقتر و دشمنی سرسختتر از قبل نسبت به او پیدا کرده و آمریکا را عامل مشکلات اقتصادی و سیاسی و مانع پیشرفت سریع کشور می داند.
این بیانیه ادامه می دهد: ملت ایران باتجربه از برجام و اثبات بدعهدی آمریکا هرگونه گرایش و سازش با آمریکا را خیانت و مقاومت و ایستادگی همراه با اقتدار در برابر آن را تنها راه نجات از دسیسه های این روباه مکار می دانند. حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی ضمن دعوت از عموم مردم استان به حضور مقتدرانه در راهپیمایی باعزت و باشکوه 13 آبان ماه، اطمینان دارد که کینه ملت ایران از آمریکا و اعوانش در منطقه و داخل کشور روز به روز عمیقتر خواهد شد.
1858/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.