به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره) افزود: آمریکایی های عهد شکن، حرکت های موذیانه ای را علیه ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی در زمینه های روانی، سیاسی و اقتصادی شروع کرده اند تا به خیال خام خود، این ملت مقاوم و ظلم ستیز را به زانو درآورند.
وی ادامه داد: ملت ایران نگاهشان به رهنمودهای رهبری است و بدون شک، تیر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به سنگ خواهد خورد.
امام جمعه رشت با اشاره به مواضع قاطعانه رئیس جمهوری در برابر اقدامات خصمانه آمریکا اظهار داشت: لازم است رسانه ها مواضع ایشان را آنطور که شایسته است، مورد حمایت قرار دهند.
آیت الله فلاحتی اضافه کرد: آمریکایی های عهد شکن در حالی ایران را دعوت به مذاکره می کنند که خودشان، یک جانبه از یک پیمان بین المللی خارج شده اند؛ حال چه تضمینی وجود دارد که به تعهد خود عمل کنند.
وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، آنان هرگز قابل اعتماد نیستند و همیشه از پشت به ملت ایران خنجر زده اند.
وی یادآور شد: آنان در حالی در ادعایی واهی ایران را حامی تروریسم می خوانند که خود از جنایات رژیم سفاک سعودی در یمن حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با همه ملت های دنیا دوست است، گفت: طبق سفارش صریح دینی، اگر به ندای تظلم خواهی مسلمین پاسخ ندهیم، مسلمان نیستیم.
امام جمعه رشت در خاتمه اضافه کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه، به آمریکای جهانخوار اعتماد نمی کند و با ایستادگی، توطئه های آن را به شکست می کشاند.
6070/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.