به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: امروز گزینه های نظامی در دستورکار سران آمریکا و متحدانش علیه ایران مطرح نیست و آن ها با فشار های اقتصادی و جوسازی ها در فضای مجازی در صدد بدبین کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی ادامه داد: وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسئولان قوای سه گانه کشور، موجب اعتلا و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی است.
وی اضافه کرد: مردم و مسئولان باید با الهام گرفتن از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی تمام نقشه های آمریکا و متحدانش را نقش بر آب کنند.
آیت الله پورمحمدی افزود: دخالت های بی جای حلقه اتحاد امریکا ،عربستان ، امارات و فرانسه در یمن که با محاصره این کشور و بروز فاجعه انسانی همراه بوده با باج خواری های آمریکا از آل سعود و کمک های مالی برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان بوده است.
وی با اشاره به اینکه بحث آمریکا شیعه و سنی بودن نیست افزود: هرکشوری که منافع آمریکا را در منطقه تامین کنند مورد حمایت این کشور قرار می گیرند اما ایران هرگز از سیاست های آمریکا حمایت نخواهد کرد.
وی گفت: تمام برنامه های آمریکا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است و برای آنها هیچ جناحی فرق ندارد و آمریکا و متحدانش با اصل نظام مشکل دارند.
وی تنها راه خروج از این وضعیت و تهدیدات دشمن را ایستادگی و مقاومت دانست و افزود: مردم ایران تا به امروز تمامی مشکلات اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی را تحمل کرده اند و برای همیشه زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه خواهند ماند.
**
امام جمعه هشترود: دشمن درصدد ناامید کردن مردم نسبت به نظام است
حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه هشترود با بیان اینکه دشمن اعتماد مردم به نظام را هدف گرفته گفت: ناامید کردن مردم نسبت به نظام و از بین بردن اتحاد موجود، هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه و رهبری پناه اول مردم ایران است افزود: دشمن به دنبال خراب کردن نیروهای انقلابی و قوه قضاییه است تا نظام اسلامی را ساقط کند.
خطیب جمعه هشترود گفت: نقاط قوت و اثرگذار نظام و جایی که حقوق ملت در آن مطالبه می شود مورد هجمه و آماج حملات دشمنان است.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب گفت: دشمنان بعد از شهادت وی باز از تفکرات و ادامه دهنده گان راه وی در هراس بوده و هستند.
وی افزود: دشمنان می پنداشتند با شهادت بهشتی آینده انقلاب دچار تزلزل خواهد شد اما غافل ازاینکه افرادی دیگر همچون مقام معظم رهبری به عنوان ذخیره انقلاب، این انقلاب را رهبری خواهند نمود.
**
رئیس دادگستری هشترود: شهید بهشتی با شهادت خود نقاب از چهره منافقین برداشت
رحیم استادی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه هشترود افزود: شهدا با نثار جان خود سند رسوایی دشمنان را امضاء کردند.
وی همچنین به کمبود نیروی انسانی در دادگستری هشترود اشاره کرد و گفت: این دادگستری تنها با 17 درصد نیروی کار فعالیت می کند.
وی همچنین به بیشترین حجم پرونده ها در این دادگستری اشاره کرد و افزود: متاسفانه حجم پرونده های نزاع دسته جمعی در این شهرستان زیاد است و باید با اشاعه فرهنگ صلح و سازش، از این تعداد کاسته شود.
وی گفت: در سال گذشته 14 هزار و 926 پرونده به دادگستری هشترود وارد شده و در این مدت 15 هزار و 342 مورد مختومه شده و همچنین 1600 پرونده به شورای حل و اختلاف ارجاء شده که ازبین آنها 33 پرونده منجر به صلح و سازش شده است.
وی زمان رسیدگی به پرونده ها در دادگستری هشترود را 10 الی 20 روز اعلام کرد.
3077/9880/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.