حجت الاسلام احد آزادیخواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تحریم های آمریکا علیه ایران را توطئه جدید استکبار برای از پای درآوردن انقلاب دانست و افزود: آمریکا به صورت یک جانبه و غیرقانونی تحریم هایی به ویژه در حوزه نفتی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی به وظیفه خطیر دولت در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: دولت باید با به کار بردن تکنیک های قانونی و کاربردی برای دور زدن تحریم های غیرقانونی آمریکا تلاش کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم قرار گرفتن نفت در بورس را یک اقدام ارزشمند دانست و افزود: این اقدام دارای جایگاه ویژه ای است و باید ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: در همین رابطه ملت ایران باید با روحیه نشاط، امید، توکل به خدا و مصمم مقابل تحریم ها و تهدیدهای آمریکا ایستادگی کنند و آن را به عنوان یک تجربه موفق در مقابل بدعهدی ها و شیطنت های مستکبران در طول 40 سال عمر انقلاب بدانند.
وی با بیان اینکه تحریم های کودکانه آمریکا هرگز ملت ایران را از پای در نمی آورد، معتقد است که باید مراقب خودتحریمی ها، سوء مدیریت ها و بد رفتاری های اندک مدیران نفوذی باشیم.
حجت الاسلام آزادیخواه خطاب به دولت و قوه قضاییه تاکید کرد: باید با نظارت و مراقبت بیشتر و دقیق تر تلاش کنند معدود افراد فرصت طلب، قدرت ایجاد اخلال در اقتصاد کشور را نداشته باشند.

**انقلاب بزرگترین مانع و چالش آمریکاست
عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم انقلاب اسلامی را همواره خار چشم دشمنان و بزرگترین مانع و چالش بر سر راه مستکبران و مستبدان دانست و بیان کرد: انقلاب امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است.
حجت الاسلام آزادیخواه گفت: از نظر مستبدان و مستکبران جهان یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه، هیچ مانعی بزرگتر و مهمتر از انقلاب اسلامی ایران برای جلوگیری از چپاول اموال مردم، ریختن خون ملت ها، ایجاد ترور و وحشی گری در دنیا وجود ندارد.
وی با بیان اینکه آمریکا از روزهای نخست انقلاب در تلاش برای مبارزه با روحیه انقلابی گری ملت ایران و هدف قرار دادن ارکان انقلاب بود، ادامه داد: دشمنان باید بدانند که درخت تنومند 40 ساله انقلاب هرگز دستخوش آسیب نمی شود.
حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: با بصیرت، بینش و نگاه جهادی می توانیم افراد مزدور را از قطار انقلاب پیاده کنیم و به جای آنها جذب حداکثری ملی و بین المللی برای انقلاب داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، تحریم هایی که آمریکا یک جانبه علیه ملت ایران اعلام می کند، از مدت ها قبل شروع شده و جامعه جهانی با آنها همراهی نکرده است؛ تا جائیکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مجبور شده است از برخی از آنها عقب نشینی کند.
در این باره حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است «هیچ تحریمی نیست که آمریکا بخواهد بعدا انجام دهد، بعضی از افرادی که در آمریکا به دنبال تحریم ایران بودند بیش فعال بودند، بنابراین هیچ چیز جدیدی برای نوامبر (13 آبان) وجود ندارد که انجام دهد و این یک موضوع کاملا تبلیغی و روانی است».
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.