به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد عبدالملکی روز یکشنبه در نشست تخصصی کتابخوان با موضوع دفاع مقدس که با همکاری لشگر 28 پیاده کردستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه ما آشنا ساختن نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس است.
وی بر ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه تاکید کرد و افزود: دفاع مقدس یادآور ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی است که در سنگر دفاع برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان اضافه کرد: یکی از رسالت های مسئولان ما انتقال ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.
وی یادآور شد: کتاب بهترین منبع برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با اتفاقات دوران دفاع مقدس است و قطعا با این اقدام می توان کشور را از گزند تهدید و توطئه دشمنان حفظ کرد.
عبدالملکی تاکید کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از متولیان مهم و اثرگذار در حوزه فرهنگ می توانند با اقدامات خود فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را با الگو گرفتن از جنگ تحمیلی در جامعه ترویج دهند.
شیلان آویهنگی نویسنده کتاب «شهید فهمیده کردستان» که موضوع داستان، زندگی شهید یدالله محمدی است و علی اکبر رنجبران نویسنده کتاب «حماسه دولاب» هم در این نشست به معرفی آثار خود پرداختند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از این دو نویسنده حوزه دفاع مقدس کردستان تجلیل به عمل آمد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.