به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر آموزش و پرورش دیواندره در آیین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر دیواندره اظهار داشت: مدرسه ابتدایی در زمینی به مساحت 2 هزار و 330 متر مربع توسط خیر مدرسه ساز ساخته می شود.
ناصح عبدی افزود: این خیّر (محمدسعید مرادی) سال گذشته سه نفر از اعضای خانواده اش را در تصادف از دست داد و دیه آنها را برای ساخت این مدرسه اهدا کرده است.
وی یادآور شد: چهار مدرسه ۱۲ کلاسه روستاهای نساره علیا، سرقلعه، وزیر و روستای گادمه گتر با زیربنای هشت هزار و 840 مترمربع با بیش از 2 میلیارد و 280 میلیون ریال امروز افتتاح می شود.
محمدسعید مرادی خیر مدرسه ساز نیز در این آیین اظهار داشت: هزینه ساخت این مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی را به صورت کامل بر عهده گرفته و تامین می کنم.
وی اضافه کرد: دیه سه نفر عضو خانواده ام هشت میلیارد ریال بود و مابقی هزینه لازم برای احداث مدرسه را نیز خودم تامین می کنم.

** عملیات ساخت خانه وشو در دیواندره آغاز شد
امروز همچنین با حضور استاندار کردستان، کلنگ ساخت خانه ووشو دیواندره توسط خیر ورزشی در فاز سه مسکن مهر این شهر به زمین زده شد.
رئیس تربیت بدنی دیواندره در این آیین گفت: این سالن در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با 10 میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.
گلاله محمدسلیمی اضافه کرد: این خیر قرار است در طول یکسال خانه ووشو را احداث و تحویل تربیت بدنی شهرستان دهد.
حدود پنج هزار ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته در شهرستان دیواندره فعالیت دارند. دیواندره در 90 کیلومتری شمال سنندج قرار دارد.
به گزارش ایرنا، استاندار کردستان روز چهارشنبه در سومین سفر استانی خود همزمان با ششمین روز هفته دولت وارد شهرستان دیواندره شد و با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
بهمن مرادنیا استاندار کردستان به منظور بهره برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی، ورزشی و کشاورزی و شرکت در جلسه شورای اداری به این شهرستان سفر کرده است.
وی بعد از حضور در مزار شهدای دیواندره، با خانواده شهید فایق سبحانی دیدار و گفت و گو کرد.
شهرستان دیواندره 228 شهید، 254 جانباز و 43 آزاده تقدیم نظام کرده است.
امروز همچنین با حضور استاندار کردستان، برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، فرماندار، امام جمعه و مسئولان دیواندره از سردیس شهید ابراهیم اله مرادی در جهاد کشاورزی رونمایی شد، این شهید والامقام در سال 62 در درگیری با گروه های ضد انقلاب به شهادت رسید.
دیواندره در 90 کیلومتری شمال سنندج واقع شده است.
استاندار کردستان پیشتر به شهرستان های قروه و سقز نیز در هفته دولت سفر کرد.
۷۳۵۳/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.