به گزارش ایرنا، سید حسن حسینی قمی دوشنبه شب در دهمین شب از سلسله نشست های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: دشمن از چندین دهه پیش تحریم ها را علیه ایران و چند کشور دیگر آغاز کرد ولی نتوانست به اهداف شوم خود برسد.
به گفته وی، اینکه دشمن اعلام می کند ورود ایرانی ها را به آمریکا تحریم می کند، ارزشی ندارد چرا که دشمن فکر کرده است تمام دنیا در آمریکا خلاصه می شود.
حسینی قمی با بیان اینکه امیرالمومنین علیه السلام فرموده اند که مسلمانان تا زمانی که لباس بیگانه بر تن نکنند امورشان به خوبی می گذرد، افزود: تولید داخل باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و این تولید در زندگی مردم بیشترین مصرف را داشته باشد.
به گفته وی، اگر محصولات و تولیدات داخلی با کیفیت بهتری وارد بازار شود، بدون شک با استقبال گسترده مردم همراه است و جایگزین کالاهای خارجی می شود.
استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: در شرایطی که دشمن فشار اقتصادی بر کشور می آورد یک عده خاص، به دنبال ثروت اندوزی از طریق رانت هستند اما آب خوش از گلوی اینها پایین نمی روند.
به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی شنبه شب با عنوان «انقلابی؛ بایدها و نبایدها» از بیست و سوم تیرماه تا چهاردهم مردادماه در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد در حال برگزاری است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.