به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز دوشنبه در نشست ستاد برگزاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: این جنایت ها و توطئه ها باید بیش از پیش برای قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان تشریح شود.
وی افزود: آمریکا به عنوان مدعی دروغین حقوق بشر یکی از بزرگترین نقض کنندگان آن در جهان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا از این ادعای دروغین به عنوان حربه ای برای مقابله با کشورهای مخالف سیاست های خود به ویژه در منطقه خاورمیانه استفاده می کند.
حجت الاسلام خاضع با اشاره به نامگذاری 6 تا 12 تیر هر سال به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، عنوان کرد: این هفته فرصتی مناسب برای افشای چهره واقعی آمریکا و روشنگری در زمینه جنایت های آن علیه کشور و ملت ایران است.
وی ابراز داشت: باید از ظرفیت های مختلف به ویژه تولید محتوا در فضای مجازی در راستای تحقق این امر مهم استفاده بهینه شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک نمایشگاه عکس از جنایت ها و توطئه های شوم آمریکا علیه کشور و ملت ایران پنجشنبه هفته جاری در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج، یک روز پس از آن در مصلای امام خمینی (ره) این شهر و از 9 تا 12 تیر امسال نیز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برپا می شود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر ساعت 10 صبح روز پنجشنبه هفته جاری و با سخنرانی مهدی چمران رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج برگزار می شود.
وی افزود: انتظار می رود که مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حضور پرشوری در این آیین داشته باشند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جنایت ها و توطئه های شوم آمریکا علیه کشور و ملت ایران نباید به طور مقطعی برای مردم تبیین شود بلکه لازم است مستمر باشد.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر اظهار داشت: در هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد یک نشست در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برای تشریح هر چه بیشتر جنایت ها و توطئه های شوم آمریکا علیه کشور و ملت ایران برگزار شود.
وی افزود: میزگردهای تحلیلی و تبیینی با حضور کارشناسان و صاحبنظران در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود زیرا می تواند در این زمینه مؤثر باشد.
حجت الاسلام حسینی صدر بیان کرد: آمریکا همواره علیه نظام و انقلاب موضع گیری کرده و نمونه جدید آن نیز خروج از توافقنامه برجام است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.