به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم انقلابی استان اردبیل با زبان روزه با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بر سازش ناپذیری خود با استکبار و مبارزه با هر گونه ظلم و تعدی تاکید کردند.
شرکت کنندگان شعارهای 'مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا ، قدس قدس آزاد باید گردد و فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم' سر داده و پلاکاردهایی با شعارهای ' فلسطین پاره تن اسلام است ، روز قدس روز تمام دنیای اسلام استف ما امریکا را زیر پا له می کنیم ' و نیز آدمک های ترامپ را در حالی که بر دهان آن چسبی نهاده شده بود در دست داشتند.
در اردیبل راهپیمایی روز قدس از ایستگاه سرعین شروع شد و شرکت کنندگان در حالی که شعارهای ضد صهیونیستی سر می دادند با طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) در میدان مصلای این شهر به پایان رسید.
حضور خانوادگی ، کودکان قرار گرفته بر دوش پدران خود ، دختران خردسال اسکیت سوار، صورت های کودکانی که بر آن پرچم های ایران و فلسطین نقاشی شده بود ، برپایی ایستگاههای فرهنگی از جمله جلوه های راهپیمایی روز قدس امروز اردبیل بود.
گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست که در شهرستان های خلخال ، کوثر ، نیر ، سرعین ، نمین ، مشگین شهر ، گرمی ، بیله سوار و پارس آباد مغان نیز مردم یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان 'روز جهانی قدس' نامگذاری کردند.
7117/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.