جبار کوچکی نژاد روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا پیرامون ورود فراکسیون ورزش به اتفاقات اخیر فوتبال افزود: در این زمینه باید وزیر ورزش و جوانان ورود پیدا کند و به این مساله سر و سامان دهد.
به گفته وی، مساله یک تیم تهرانی نیست، بلکه وزارت ورزش و جوانان در حوزه های مختلف ورزشی از جمله بخش قهرمانی و لیگ برتر فوتبال در همه استانها باید یک برنامه مدون به مجلس ارائه دهد.
کوچکی نژاد اظهار داشت: نباید وضعیت به گونه ای شود که یک نفر مالک یک باشگاه فوتبال بشود و بعد از مدتی این تیم را در وضعیت نه چندان مطلوبی به حال خود رها کند.
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به این هرج و مرجی که در حوزه باشگاه ها وجود دارد و هیات های مختلفی که به صورت باندی اداره می شود، بیشتر توجه شود.
کوچکی نژاد در پاسخ به سوال ایرنا که آیا از فدراسیون فوتبال تحقیق و تفحص خواهد شد، افزود: در این راستا یک تحقیق و تفحصی از وزارت ورزش و جوانان است که امیدوارم به نتیجه برسد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص وضعیت تیم لیگ برتری سپیدرود رشت نیز گفت: این یکی از تیم هایی است که به دلیل ضعف در مدیریت ورزش، با مشکل جدی روبه رو است که 2 مالک دارد.
به گفته وی، باندهای قدرت و سیاسی در این زمینه ورود پیدا کرده اند و سودهایی از این تیم برده اند و آن را رها کرده که در این زمینه پیگیری های نظارتی در حال انجام است تا تیم سرپا نگه داشته شود.
وی افزود: تیم های فوتبال در کشور با مشکل روبه رو است و برای آنها باید یک فکر اساسی کرد.
کوچکی نژاد درباره دیدگاه فراکسیون ورزش درباره تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 بازی های خوبی را انجام داده و حتی بیش از توان خود در این رقابت ها ظاهر شدند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل مشکلات مختلف در هفته گذشته با استعفای مدیرعامل خود مواجه شد و سیدرضا افتخاری مدیرعامل این تیم پس از استعفا اقدام به مصاحبه در خصوص میزان قرارداد برخی از بازیکنان این تیم کرد.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.