به گزارش ایرنا، اردشیر نوریان روز دوشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان شهرکرد افزود: این در حالی است که مردم در مقام قضاوت و داوری قرار دارند و در تحلیل های خود از سیاسیون مدعی بسیار جلوترند.
وی، شایسته سالاری را از مهمترین شعارهای جریان اصلاح طلبی کشور عنوان کرد و گفت: شعاری که در قاموس ادبیات سیاسی اصلاحات نمود دارد، شایسته سالاری است و باید همواره بر این اصل ،مقید باشیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با بیان اینکه مرزبندی های سیاسی در کشور از درون تهی شده اند، افزود: ملاک عزل و نصب ها عمل و رفتار افراد است و اصلاح طلبی و اصولگرایی تنها القاب عاریه ای است.
نوریان در پاسخ به حمید ملکپور فرماندار سابق شهرکرد که خود را یک مدیر اصلاح طلب معرفی کرد، گفت: اصلاح طلبی به لفظ و شعار نیست و باید آن را در عمل که همانا حرکت به سمت رفع نقایص است، نشان داد.
وی جابه جایی مدیران را لازمه رشد و پیشرفت دانست و افزود: انتظار می رود فرماندار جدید در شان فرماندار مرکز استان باشد و بتواند با سعه صدر و مدارا امور استان را به پیش ببرد.
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی نخبگان سیاسی استان خاطرنشان کرد: آفتی که امور استان را همواره با چالش مواجه کرده این است که نخبگان سیاسی استان قواعد بازی را رعایت نمی کنند و در برخی موارد مشاهده شده بعد از پیروزی رقیب انتخاباتی خود، این حقیقت را باور نکرده و همچنان درگیر موضوع هستند.
نوریان با قدردانی از فرماندار سابق افزود: امید است با تلاش و کوشش بتوان غبار محرومیت را از چهره استان برطرف کرد و بیش از گذشته به مردم خدمت کرد.
فرماندار سابق شهرکرد نیز در این آئین با ارائه گزارشی از خدمات چهار ساله خود در این سمت، اظهار کرد: درحالی که یک مدیر اصلاح طلب بودم اما هیچگاه سلیقه و گرایش سیاسی خود را در پیشبرد امور دخالت ندادم و همواره بر تقویت وفاق و همدلی در شهرستان تلاش کردم.
حمید ملکپور دهکردی، توجه به مسائل فرهنگی را از اولویت های خود برشمرد و گفت: با وجود لغو کنسرت ها در استان، اما به جز یک مورد که لغو آن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت هیچ کنسرتی را در شهرکرد لغو نکردم و همگی برگزار شدند.
وی، آسفالت شهرها و روستاهای شهرستان، احداث 10 مرکز بهداشت و اضافه شدن چهار کلانتری به کلانتری های مرکز استان، تشکیل کارگروه احیای دشت شهرکرد، ساماندهی صنوف و ایجاد بازارچه های مختلف، ارائه طرح اکوپارک شاه منظر، گسترش واحدهای صنعتی و دامپروری، تکمیل و توسعه فضاهای ورزشی و اصلاح آب آشامیدنی شهرها و روستاها را از مهمترین اقدامات انجام شده در دوران فرمانداری خود برشمرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات 4 ساله حمید ملکپور دهکردی فرماندار سابق شهرستان شهرکرد قدردانی و عبدالعلی ارژنگ به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
شهرستان شهرکرد با بیش از 315 هزار نفر جمعیت، دارای سه بخش، 6 دهستان، 9 شهر و 25 روستا است. این شهرستان دارای 90 کرسی در شورای اسلامی روستا و 47 کرسی در شورای اسلامی شهر است و 915 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.