به گزارش ایرنا، اسماعیل پیرعلی روز سه‌ شنبه در نشست شورای پارک علم و فناوری استان افزود: این طرح با هدف هدایت یافته‌ های پژوهشی و فعالیت ‌های علمی اساتید و دانشجویان به سمت تجاری ‌سازی و همچنین ارتقای کیفیت رساله ‌های کارشناسی ارشد و دکتری در جهت انطباق با نیازهای اساسی کشور در تولید محصولات دانش ‌بنیان اجرا می شود.
وی، گسترش نهضت تولید علم و تقویت و توانمندسازی فرآیندهای پژوهشی و مساله محور را دیگر اهداف طرح پایان ‌نامه یار عنوان کرد و گفت: پایان‌نامه ‌های پذیرفته شده در این طرح علاوه بر دریافت تسهیلات بلاعوض از خدمات مرکز نوآوری و مرکز رشد برخوردار خواهند شد.
پیرعلی تصریح کرد: ریشه و اصل هر فناوری، تحقیق و پژوهش است و با توجه به فاصله صنعت از دانشگاه، اجرای این طرح می‌تواند زمینه پیوند صنعت و دانشگاه را بیش از پیش فراهم آورد.
در پایان این نشست با استقرار 5 شرکت فناور فعال در حوزه‌های فناوری اطلاعات، صنعت نساجی و خدمات آزمایشگاهی در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و 4 تیم فناور در حوزه‌های صنایع غذایی، شیلات و فناوری اطلاعات در مرکز نوآوری شهرستان بروجن که مراحل داوری و ارزیابی را با سپری کرده بودند، موافقت شد.
به گزارش ایرنا، پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هم اکنون در انجمن پارک های علم و فناوری آسیا
(ASPA) و اتحادیه جهانی پارک های علم و فناوری (IASP) عضویت دارد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.