مهرداد میرزائیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعرفه جدید برای تاکسی ها 15 درصد و برای اتوبوس ها 10 درصد تعیین شده است.
وی استهلاک، مسیر تردد خودرو، تراکم جمعیتی و نرخ تورم را از شاخص های تعیین کننده نرخ جدید کرایه وسایط نقلیه عمومی عنوان کرد.
میرزائیان ادامه داد: برای افزایش کرایه ها، تعرفه جدید تردد با تاکسی، اتوبوس و مینی بوس ویژه مدارس از سوی این سازمان تدوین و برای تصویب به شورای شهر پیشنهاد می شود.
وی افزود: شورای شهر پس از بررسی این تعرفه ها، نتیجه را به استانداری و فرمانداری اعلام و در صورت تایید، افزایش کرایه ها را به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری برای اجرا ابلاغ می کند.
میرزائیان بیان کرد: البته نرخ سرویس های دانش آموزی به دلیل تعطیلی مدارس تغییری نداشته است و افزایش آن پس از بررسی در کمیسیون ماده 18 با حضور مسئولان آموزش و پرورش تایید و پس از تصویب شورای شهر و فرمانداری، اوایل مهر ابلاغ می شود.
وی ادامه داد: رانندگان ملزم به نصب تعرفه های جدید در خودروها هستند و مسافران نیز در صورت مشاهده تخلف مراتب را با شماره 137 و یا 33370014 به شهرداری گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، هم اینک یکهزار و 200 دستگاه تاکسی گردشی و خطی، 250 دستگاه تاکسی هوشمند، 240 دستگاه اتوبوس عمومی و مینی بوس ویژه مدارس مسافران را جابه جا می کنند.
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.