به گزارش ایرنا، امید محدث روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این تعداد از جوانان در 2 هزار سمن با محورهای مختلف فعالیت دارند.
وی افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان استان ها مغز متفکر کشور برای رفع مشکلات جوانان است که در این حوزه سمن ها نقش و تاثیر ارزنده ای دارند.
محدث تصریح کرد: توجه جدی به فعالیت سازمان های مردمنهاد و بهره گیری از توان آنان به منظور مشارکت در طرح های مختلف حوزه جوانان، کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
وی یادآور شد: آسیب های اجتماعی نوپدید ضربه های جدی به حوزه جوانان وارد می کند که کاهش این اثرات منفی نیاز به مشارکت سمن ها دارد.
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: به همین منظور آئین نامه کیفی سازی مصوبات این ستاد ابلاغ می شود.
وی گفت: روند تحویل زمین خانه جوانان چهارمحال و بختیاری کند و سرعت بخشی به آن ضروری است.
محدث تاکید کرد: تمرین مشارکت های اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف راه اندازی خانه جوانان در کشور است.
وی افزود: فرمانداران نیز باید نسبت به پیش بینی زمین مناسب برای راه اندازی خانه جوانان در شهرستان های مختلف کشور اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، براساس نتیجه سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 از مجموع 947 هزار و 763 نفر جمعیت چهارمحال و بختیاری 246 هزار و 921 نفر برابر 26 درصد جمعیت جوان 15 تا 29 ساله هستند.
چهارمحال و بختیاری هم اینک 1.2 جمعیت جوان کشور را در خود جای داده است.
چهارمحال و بختیاری 39 سازمان مردم نهاد زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان دارد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.