به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک های استان مراقب باشند که یک فرد برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی از منابع مختلف بیش از یک بار به بانک معرفی نشود.
وی افزود: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری فهرست افراد معرفی شده از شهرستان های 9 گانه استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی را به فرمانداران اعلام کنند.
عباسی تصریح کرد: روند ارائه و پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر چهارمحال و بختیاری در نشستی با دبیری مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظارت سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار از فردا بررسی شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از مجموع 225 میلیارد ریال سهمیه استان در تسهیلات مشاغل خانگی، 82 میلیارد ریال در اختیار بانک ملی، 73 میلیارد ریال در اختیار بانک صادرات و 70 میلیارد ریال در اختیار بانک ملت قرار دارد.
حفیظ الله فاضلی اظهار کرد: از این مجموع تاکنون 84 میلیارد و 570 میلیون ریال از سوی بانک های عامل مشخص در چهارمحال و بختیاری به متقاضیان واجد شرایط استان پرداخت شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جذب سریعتر تسهیلات اشتغالزایی سهمیه استان باید مورد توجه جدی مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران عامل بانک ها باشد.
حبیب الله وفایی تاکید کرد: نظارت بر نحوه استفاده درست از تسهیلات اشتغالزایی بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری و مدیریت صحیح بر منابع اعتباری از مهمترین اولویت های مسئولان استان است.
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر و سایر طرح های اشتغالزایی از مهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید برای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در مناطق مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
هم اینک چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پربیکار کشور بوده که با تاکید مدیریت ارشد استان و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط تمامی تلاش ها به سمت و سوی جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف، رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و بالا رفتن اشتغال مستقیم و پایدار هدایت شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.