به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار غلامعباس غلامزاده  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری وفرمانده معظم کل قوا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان موفق به کشف 348 میلیارد و 300 میلیون ریال کالای قاچاق در استان شدند.

فرمانده انتظامی استان از اجرای 25 طرح در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این راستا یک هزار و 399 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

غلامزاده با بیان اینکه طرح های کنترل در محورهای مواصلاتی و ایست و بازرسی موقت در محورهای اصلی از سمت جنوب و شرق به داخل استان انجام می شود، اظهار کرد: 90 درصد کشفیات در این طرح ها صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان از متلاشی شدن 13 باند در 10 ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: 449 دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف وروانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان اهم کشفیات را لوازم خانگی و آشپزخانه ، آرایشی و بهداشتی ، مواد خوراکی و تجهیزات الکتریکی عنوان کرد و گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و ارز به عنوان یکی از مهمترین خواسته های مردم استان بوده که در این زمینه نیروی انتظامی برخورد جدی داشته است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 856964
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.