سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان، بیان کرد: انتظامی همدان 6 اولویت مهم را در دستور کار دارد که یکی از آنها برخورد جدی با قاچاقچیان کالا است.
وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای محوری پلیس تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز با هدف تحقق پیام نوروزی معظم له مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با پیگیری و اشراف اطلاعاتی پلیس، در نیمه نخست امسال 22 پرونده قاچاق بالای یک میلیارد ریال در مراجع قضایی تشکیل شد.
سردار کامرانی صالح در ادامه با بیان اینکه 75 درصد سرقت های خرد توسط معتادان انجام می شود، گفت: در مدت یاد شده و در حوزه مبارزه با سرقت بیش از 200 سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.
وی تاکید کرد: داده های آماری، گویای افزایش سرقت های خرد است اما سرقت های خشن و سرقت به عنف در سالجاری روند نزولی داشته است.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر نیز همدان توفیق های خوبی کسب کرده است.
سردار کامرانی صالح انهدام 52 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 3.5 تن انواع مواد مخدر را نشان از تلاش مجاهدانه پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان دانست.
وی بیان کرد: ارتقای فرهنگ رانندگی از دیگر اولویت های پلیس است که در این راستا نیمه نخست امسال شاهد کاهش هشت درصدی سوانح درون و برون شهری همدان هستیم.
فرمانده انتظامی همدان شعار ناجا را پلیس، جامعه محوری، حرفه گرایی و دانش بنیانی اعلام و اضافه کرد: در راستای آگاه سازی مردم از مسائل اجتماعی، بیش از 165 هزار تن در مدارس و مساجد به صورت چهره به چهره از آموزش‌های همگانی بهره مند شدند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: هفته ناجا بهترین فرصت برای بیان خدمات پلیس و سهیم کردن مردم در برقراری امنیت است.
وی افزود: بیش از 130 عنوان برنامه با رویکرد اجتماعی و فرهنگی هفته ناجا در حال برگزاری است که همایش پیاده روی، حضور در نماز جمعه، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا نمونه این برنامه ها است.
مراسم رژه با حضور یگان های مستقر در میدان صبحگاه انتظامی همدان در دومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.