به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در مصلای این شهر افزود: همواره مبارزه با هرگونه سرقت خرد و کلان و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، اولویت اصلی ماموران نیروی انتظامی سمنان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: کاهش تلفات جاده ای و ارایه برنامه های راهبردی برای تحقق حقوق شهروندی از برنامه های اولویت دار پلیس سمنان در 6 ماهه دوم سال 96 است.
قاسمی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» گفت: کشف قاچاق کالا در یکسال گذشته در سمنان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38 درصد افزایش داشته است و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا و ارز در کاهش آمار بیکاری استان بسیار تاثیرگذار است.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در یکسال گذشته بیش از 6 هزار و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر دراستان سمنان کشف و ضبط شد و بیش از 79 باند تولید و توزیع مواد مخدر منهدم شد.
وی افزود: در یکسال گذشته میزان سرقت خرد و کلان در سمنان هشت درصد و تصادفات درون و برون شهری 2 درصد کاهش یافت.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 287 هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 در یکسال گذشته در این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش یافت.
چهاردهم تا بیستم مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.