به گزارش روز سه شنبه ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله ای را از محور مواصلاتی'لردگان – بروجن' به استان های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستورکار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در این راستا ، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در عملیات ایست و بازرسی در این محور به یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.
سردار غلامزاده خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو، سه کارتن پودر مخصوص پر کردن دندان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز کشف و یک نفر در این باره نیز دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان پیرو تآکیدات مقام معظم رهبری برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستورکار دارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان لردگان در 160کیلومتری و بروجن در 90کیلومتری مرکز استان است و محور این شهرستان ها یکی از محورهای ترانزیتی محسوب می شود.
دریافت کننده:سمیه پناهنده** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.