به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز دوشنبه در نشست با سید حمید پورمحمدی گل سفیدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: ارتقای سطح اعتبارات استان در جدول بودجه سال 1397 نوید بخش تداوم اشتغالزایی پایدار است.
وی افزود: در این نشست به منظور تسهیل در اجرای طرح های کشاورزی با موضوع گیاهان دارویی، توسعه باغ در زمین های شیب دار و اشتغالزایی مرتبط ، تبادل نظر کارشناسی و علمی صورت گرفت.
عباسی به پیشینه تاریخی و فرهنگی ارزشمند چهارمحال و بختیاری و وجود مشاهیر و مفاخر تاریخی، مذهبی و فرهنگی این استان در سطح ملی و استانی اشاره و تصریح کرد: اقدامات لازم به منظور تامین اعتبار ساخت مجموعه تلویزیونی شهید علی مردان خان بختیاری از سوی شبکه استانی جهان بین اقدامات لازم صورت گیرد.
وی یادآور شد: در این نشست همچنین وضعیت طرح ها و پروژه های چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف بررسی شد.
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نیز گفت: چهارمحال و بختیاری جزو سه استان نخست کشور در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی است.
سید حمید پورمحمدی گل سفیدی اظهار کرد: هماهنگی و تعامل سازنده مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه های اجرایی، وحدت و همدلی کلید توسعه و پیشرفت استان محسوب می شود.
وی افزود: روند توسعه ای بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید روند رو به رشد داشته است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در نشست دیگری با عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور بر رعایت حقآبه های زیست محیطی و توسعه پایدار استان بر مبنای رعایت موازین زیست محیطی تاکید و این مهم را از مهمترین اولویت های طرح های آبی این استان اعلام کرد.
عباسی با اشاره به مصوبه سیزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی حوضه زاینده رود از برنامه ریزی برای تشکیل جلسات استانی شورای حفاظت منابع آب خبر داد.
به گزارش ایرنا، اکنون بالاترین درخواست ها و مطالبات مردمی در این استان اشتغال است و پیشتر نرخ بیکاری در این استان بالای 15درصد عنوان شده بود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
/2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.