به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد افزود: مردم ایران به صورت جامع و کامل پشتیبان مقاومت فلسطین است و این پشتیبانی نه به خاطر یک سرزمین بلکه از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: امام راحل فرمودند وظیفه همه مسلمانان حمایت از فلسطین است و فلسطین مساله جهان اسلام و آرمان بلند دینی مردم است که مسلمانان از این آرمان کوتاه نمی آیند.
نکونام تاکید کرد: البته برخی از حاکمان فریب خورده کشورهای اسلامی نگاه دیگری به مساله فلسطین دارند که اینها راه به جایی نمی برند و آزادی قدس را مردم شاهد خواهند بود.
وی به نامه اخیر اسماعیل هنیه رئیس حماس به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همانگونه که در این نامه اشاره شده، ایران حامی مردم فلسطین است و این آرمان تا زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد.
امام جمعه شهرکرد به سالگرد برجام اشاره کرد و گفت: ایران به هیچ عنوان پیمان شکن و عهده شکن نیست و بر سر عهد خود ایستاده است در حالی که طرف های مقابل رفتار دیگری دارند.
خطیب جمعه شهرکرد گفت: اکنون کشور در شرایطی قرار دارد که می طلبد تا مسئولان به سمت رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم از جمله اشتغال حرکت کنند و این با عمل و تلاش مضاعف محقق می شود.
امام جمعه شهرکرد با تسلیت حادثه کشتی نفتکش سانچی گفت: جانباختن تعدادی از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند که اینها شهدای خدمت هستند.
نکونام با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (ع) و روز پرستار تاکید کرد: برخی از پرستاران در اماکن درمانی برای خدمت رسانی از جان مایه می گذارند که باید از این قشر قدردانی کرد.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.