به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات استان ،  علی گرجی در این نشست که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد ضمن عرض تبریک پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و نابودی گروه‌ تکفیری داعش و تبریک هفته بسیج گفت: حضور میلیونی مردم در تظاهرات 9 دی 1388، حماسه‌ای بی‌نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب خلق کرد که بصیرت بالا، هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان و غیرت دینی و انقلابی مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استفاده از ظرفیت بالای حضور مردم درصحنه تأکید کرد و افزود: همان‌گونه که مقام عظمای ولایت فرمودند دست خدای متعال، روح ولایت و روح حسین‌ابن‌علی(علیه‌السلام) در این حماسه دیده می‌شد و مردم ولایتمدار شهرکرد هم بر اساس تعالیم مکتب عاشورا روز هشتم دی‌ماه، یک روز زودتر از برخی نقاط کشور این حماسه را در سرمای شدید هوا خلق کردند.
گرجی توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور حماسه 9 دی را از رویکردهای پیش روی این ستاد عنوان کرد و گفت: هدف کلی ستاد تبیین و ترویج پیام‌های یوم‌الله 9 دی و آشکارسازی ابعاد حماسه 9 دی و فتنه 88 و تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه‌ی فتنه برای همگان است.
وی افزود: امسال نیز برای چندمین سال متوالی در استان چهارمحال و بختیاری «هفته‌ی بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام‌گذاری شده است و برنامه‌ها منحصراً مربوط به یک روز نیست.
به گفته رئیس ستاد نهم دی‌ماه استان یک‌شنبه 3/10/1396: فتنه و براندازی نرم، دوشنبه 4/10/1396: خواص و لحظه‌های سرنوشت‌ساز، سه‌شنبه 5/10/1396: فتنه، تفکر و عبرت، چهارشنبه 6/10/1396 مصادف با ولادت باسعادت امام حسن عسگری(ع): نقش استکبار جهانی و هم‌پیمانان آنان در فتنه 88، پنج‌شنبه 7/10/1396: تبعیت از ولایت، ضامن سعادت جامعه، جمعه 8/10/1396مصادف با وفات حضرت معصومه(س): مدیریت و مهار فتنه و شنبه 9/10/1396 با عنوان ولایت، بصیرت و حماسه نام‌گذاری شده‌اند.
علی گرجی توجه به مناسبت‌های حساس پیش روی در برگزاری مراسم را ضروری شمرد و افزود: بر همین اساس برنامه ویژه‌ای برای بزرگداشت سالروز شهادت شهید مجتبی استکی(نماینده مردم شهرکرد در مجلس) و شهید جعفرزاده(فرماندار شهرکرد) برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 9 نشست تبیینی در مراکز شهرستان‌های استان با محورهای: فتنه‌ی 88 و براندازی نرم در شهرستان کیار، نقش و رسالت خواص در لحظه‌های سرنوشت‌ساز در شهرستان اردل، عبرت‌های فتنه 88 در شهرستان‌های بروجن و کوهرنگ، نقش کلیدی استکبار جهانی و هم‌پیمانان آنان در فتنه‌ی 88 در شهرستان بن، نقش بصیرت در شکل‌گیری و پیدایش حماسه‌ی نهم دی‌ماه در شهرستان لردگان، حماسه‌ی مردمی نهم دی‌ماه اوج تبعیت از ولایت در شهرستان فارسان، نقش ولی امر مسلمین در مدیریت و مهار فتنه در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان توسط ائمه محترم جمعه و فتنه‌ی 88، خسارت‌ها و آسیب‌ها در شهرستان سامان برنامه‌ریزی‌شده است.
فراخوان طراحی برنامه‌های فرهنگی‌هنری بصیرتی، رونمایی از دو عنوان کتاب، برگزاری برنامه در مساجد محوری استان، ساخت نماهنگ‌های جذاب و پرمحتوا برای ارائه به صداوسیما و همچنین تغذیه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، دعوت از سخنرانان برجسته برای حضور در برنامه‌های تبیینی سراسر استان در هفته‌ی بصیرت «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و طراحی اقلام تبلیغاتی ویژه برای استفاده عموم.. از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این مناسبت در استان است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 801511
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.