به گزارش ایرنا، فرهاد خلیل مقدم روز یکشنبه در دیدار از خبرگزاری ایرنا مرکز شهرکرد افزود: کتاب های مسابقه از 19 فروردین ماه جاری بصورت فایل فشرده و نیز بصورت کتاب مکتوب در کتابخانه های عمومی استان در دسترس علاقمندان گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: در این جشنواره کتاب هایی با موضوع شخصیت معنوی حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی (ع) و امام رضا (ع) انتخاب و در اختیار علاقمندان به شرکت در این جشنواره قرار گرفته است.
خلیل مقدم، توسعه سرانه مطالعه کتاب را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست و گفت: این جشنواره در قالب فردی و خانوادگی و در راستای ترویج فرهنگ رضوی و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشناسازی اقشار مختلف جامعه با زندگی ائمه اطهار (ع) برای دومین سال پیاپی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی این استان برگزار می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: امسال زیرساخت های فناوری اطلاعات جشنواره ارتقا یافته و محدودیتی در این حوزه وجود ندارد.
خلیل مقدم از شرکت بیش از 5 هزار نفر در جشنواره سال گذشته خبر داد و گفت: از آنجا که برای شرکت کنندگان محدودیت سنی در این رویداد فرهنگی وجود ندارد، عموم مردم می توانند در این جشنواره شرکت کنند و پیش بینی می شود امسال تعداد شرکت کنندگان به 2 برابر نسبت به سال قبل افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: فرصت جمع آوری و ارسال پاسخنامه ها از یکم تا دهم تیرماه سال جاری تعیین شده است.
سال گذشته در جشنواره کتابخوانی رضوی از 313 منتخب فردی و هشت خانواده در استان چهارمحال و بختیاری تجلیل و جوایزی اهدا شد.
در این دیدار مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر و اطلاع رسانی از نحوه فعالیت این جشنواره تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان در استان های مختلف کشور برگزار می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.