گودرز امیری 20 آبان ماه در نشست بررسی طرح‌های کشاورزی استان که به دلیل استعلام بلاتکلیف بودند، اظهار کرد: همواره یکی از اقدمات موثر و مفید مدیریت استان، جمع آوری و ارائه اطلاعات مربوط به فرصت‌ها و فعالیت‌های سرمایه گذاری با محوریت توسعه اقتصادی است.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری استان که به خاطر پاسخ استعلام دستگاه‌های اجرایی معطل و بلاتکلیف مانده‌اند، تصریح کرد: وضعیت این طرح‌ها باید هر چه سریع‌تر مشخص و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شود.
وی ادامه داد: بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین ظرفیت‌های این استان به شمار می‌رود که باید توسعه این بخش مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.
امیری با اشاره به وضعیت غیر استاندارد تصفیه‌خانه فاضلاب کشتارگاه صنعتی جونقان، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی موظف است پساب این تصفیه‌خانه را به استاندارد محیط زیست برساند.
وی با اشاره به اینکه اختصاص آب به طرح‌های کشاورزی از صنعت منع قانونی دارد، گفت: چنانچه انتقال آب پروژه بن - بروجن قطعی شد و در صورت صلاح دید نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان باید مقداری از آب تخصیص یافته این طرح انتقال آب به صنعت را کاسته و به طرح‌های کشاورزی اعم از مرغداری سامان و شیر و گوشت زاگرس اختصاص داد.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: باید تلاش کرد از ظرفیت‌های مختلف برای توسعه استان بهره گرفت.
گفتنی است، در این نشست طرح‌های کشاورزی بلاتکلیف به دلیل استعلام از جمله طرح تعاونی تولید سودجان، شرکت شیر و گوشت زاگرس، کشتارگاه طیور جهانبین و ..... بررسی شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786619
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.