به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی  ورزش و جوانان استان ، دومین دوره بازی‌های ورزشی پیوند اعضای کشور از 15 مهر در جزیره کیش آغاز شد و ورزشکار استان در رقابت‌های دوومیدانی این رویداد ورزشی موفق به کسب شش نشان طلا، یک نقره و چهار برنز شدند.
در این رقابت‌ها که در رده‌های سنی مختلف برگزار شد، «بخش علی بابایی» در مواد 100 و 200 متر و در رده سنی بالای 60 سال به دو نشان طلا دست‌یافت.
«لطف‌الله امانی» دیگر ورزشکار استان در رده سنی 59-50 سال توانست در مواد 100 و 200 متر بر سکوی قهرمانی قرار گیرد و دو نشان طلای دیگر را برای استان کسب کند.
«زهره اکبری» در ماده 200 متر رده سنی 39-30 سال نشان طلا گرفت و در ماده پرتاب توپ هم پس از ورزشکارانی از خوزستان و اصفهان در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز را بر گردن آویخت.
«الهام نجفی» در پرتاب وزنه رده سنی 39-30 سال توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و نشان طلا را به دست آورد. این ورزشکار استان در پرتاب نیزه نشان نقره گرفت.
«محمد نادری» در 200 متر رده سنی 39-30 و «احسان حیدری» در پرتاب نیزه و پرتاب دیسک همین رده سنی سه نشان برنز را برای تیم چهارمحال و بختیاری به دست آوردند.
گفتنی است، دومین دوره بازی‌های پیوند اعضای کشور در رشته‌های دوومیدانی، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز، اسکواش، دارت، پتانک، بولینگ و دوچرخه‌سواری دیروز (سه‌شنبه، 18 مهر) با معرفی نفرات برتر هر رشته پایان یافت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 764135
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.