به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد: در نشستی به همراه علی کاظمی باباحیدری نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با حضور فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش مشکلات حوزه آموزش و پرورش شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری بررسی و برای رفع آن بحث و تبدل نظر گردید.

وی افزود: خدمات دولت در حوزه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در رفع مشکلات این بخش در استان داشته است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تقویت نیروی انسانی، تجهیز و بهسازی مدارس چهارمحال و بختیاری به عنوان خواسته های مسئولان استان در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان داشت: رفع مشکلات بهسازی مدارس فرسوده چهارمحال و بختیاری و ارتقای جایگاه کارکنان آموزش و پرورش استان از دیگر خواسته های مسئولان استان در این نشست به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین اضافه کرد: در نشست ملی ستاد ساماندهی امور جوانان به همراه کاظمی باباحیدری نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گزارش کاملی از عملکرد استان در این زمینه ارائه شد.

وی عنوان داشت: در این نشست سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از تلاش های شبانه روزی و مستمر استاندار و مسئولان چهارمحال و بختیاری در این حوزه تقدیر کرد.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تلاش های صورت گرفته مسئولان چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم باعث دستیابی این استان به رتبه سوم کشور در زمینه ساماندهی امور جوانان منجر شده است.

وی همچنین ادامه داد: در نشست جداگانه دیگری به همراه کاظمی باباحیدری نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی و با حضور سید علی آقازاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان موضوعات مرتبط حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بررسی و پیگیری شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 698280
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.