به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی امشب در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مشارکت چند خیر برای احداث یک واحد آموزشی کار خوب و پسندیده‌ای است، اظهار داشت: امسال جشنواره ملی-استانی خیرین مدرسه‌ساز استان 29 فروردین ماه در شهر چلگرد شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

وی خواستار انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این جشنواره شد و افزود: امیدواریم نتیجه این جشنواره برای استان بسیار پُربار و قابل توجه باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همه افراد و مسئولان باید ملزم به اجرای تصمیمات باشند، بیان کرد: برای اینکه در کارها به نتیجه برسیم باید تصمیمات و مصوبات را به خوبی اجرا کنیم از همین‌رو لازم است پیشنهادات معقول و منطقی و منطبق بر اصول کارشناسی داشته باشیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات ما در استان این است که مصوبات آن گونه که باید پیگیری نمی‌شوند.

وی تاکید کرد: لازم است مدیران استانی زمینه را برای تحقق مصوبات فراهم کنند و تا حصول نتیجه نهایی امور را به صورت کامل پیگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فروش املاک مازاد و بدون استفاده آموزش و پرورش، تصریح کرد: فروش این املاک می‌تواند آموزش و پرورش را در تامین هزینه‌ها یاری کند ضمن اینکه آموزش و پرورش می‌تواند برای تامین هزینه‌ها برخی پروژه‌های خود را نیز به بخش خصوصی واگذار کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609251
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.